Sporseverler TV

Doğru Yorumun Adresi

Lütfen dikkat edin demiştik!

Lütfen dikkat edin demiştik!
Milli Takım'ın çok dikkat etmesi gerekiyor!

A Milli Erkek Futbol Takımımız ne yazık ki, bu kez de Paraguay’a yenilerek 2026 Dünya Kupası’na bay bay dedi.

2002’de olduğu gibi acaba takımı yine federasyon başkanı mı kuruyor. Çünkü o yıl ilk maçta Şenol Güneş’in işine karışıldı ve ilk maçta yenilgi alındı.

Daha sonra ki maçlarda Milli Takım Teknik Direktörü kendi kadrosunu kurdu ve başarıları da yakalamaya başladı.

Burası Türkiye işi bilen de bilmeyende bu işe karışıyor. Daha önceki yıllarda da bazı sevdalar yüzünden Avrupa ve Dünya şampiyonalarında çok şey kaybettik. Sadece bir inat uğruna neler yaşadığımızı hepimiz iyi biliriz. Yine aynı senaryolar mı yaşanıyor. Bunu bilemem ama bir sorun olduğu kesin!..

Eğer Vincenzo Montella bu takımı kuruyorsa bugüne kadar yaptığı başarıların böyle sonuçlanmaması gerekiyor. Ne kadar zor şartlarda olsa bile bir şekilde işin içinden çıkmayı başarmıştı. Şimdi ne oldu?..

En zor maçlarda en iyi galibiyetleri alan Türkiye Milli Takımı’nın yıldız futbolcuları neden 2026 Dünya Kupası’nda başarısız oldu. Bunun sorgulanması gerekiyor!..

Bir takım için yapılması gereken tüm imkanlar seferber edilmesine rağmen, neden başarısız oluyoruz?

Bir yerde bir sorun olduğu kesin!.. Daha önceki maçlarda sendeleme yaşamadık mı? Yaşadık!.. Fakat bir şekilde içinden çıkmayı başardık. Şimdi ne oldu da böyle döküldük?..

Diyelim ki, Avustralya maçında hata yaptınız. Bir kez hatanın telafisi var. Ama iki kez aynı hatayı yaparsanız. Bunun telafisi yok. Çünkü gruplardan çıkmak için oynayacağınız 3 maç bunlardan en kötü şekilde 1 galibiyet ve 1 beraberlik alırsanız gruptan çıkma şansınız belki olabilirdi!..

Bir kez uyudunuz, ikinci kez uyudunuz ve son maçta da uyumaya devam ederseniz İstanbul’da uyanırsınız!..

Bir de sorgulanması gereken bu kadar kaliteli futbolcu topluluğuna sahip bir jenerasyon neden başarılı olamadı?

Bu takımda oynayan her bir futbolcu kendi takımında birer yıldız. Üstelik Avrupa’da kazanmadıkları kupa yok. Bu durumda bir yerde bir bit yeniği yok mu?

Tümünü birer birer ele aldığımız zaman ne kadar yetenekli olduklarını her birimiz çok iyi biliyoruz. Fakat nedendir bilinmez bir türlü başarı gelmiyor. Üstelik 24 yıl sonra olamaz denilen başarıyı gerçekleştiren takıma ne oldu?_

Bu kadar başarılı olan takım ne oldu da şimdi 2 maçta bütün birikimi bitirdi. Acaba bizim bilmediğimiz futbolcuların başına güneş mi geçti?  Fazla sıcaktan güneş çarpar ya, onun gibi bir şey mi oldu?

Üstelik üretken gibi görünen, fakat gol yollarında etkili olamayan bir takım var.

Tıpkı Fenerbahçe’nin durumu gibi maç başlar başlamaz golü yediğiniz zaman bu golü çıkarmak için bütün gücünüzü kullanıyorsunuz. Fakat bir türlü gol ve golleri atamıyorsunuz. Ceza sahasının dışında topu dolaştırıp duruyoruz. Bir türlü ceza sahasının içine giremiyoruz. Girsek dahi bir türlü golü bulamadık gitti!..

Baktığınız zaman oynanan futbola puan alamamamız diye bir şey söz konusu olamaz. Ama klasik deyimle bal vermeyen arıya benzedi Milli Takım.

Her neyse hatalardan ders çıkarmayı bir türlü beceremiyoruz. Bunlar başımıza gele gele bir türlü uslanmadık. Maça çok iyi başlamanız ve maçta hakemin son düdüğüne kadar çok dikkatli olmanız gerekiyor!..

Böyle olduğunuz zaman başarısız olma şansınız yok!.. Bir de takipçiliği bırakmamak gerekiyor. Gördünüz mü Messi’yi adam bu yaşına rağmen inatla mücadelesini sürdürürken golleri de atmayı ihmal etmiyor.

Sonra sürekli dert yanıyoruz birbirimizi suçlamaya devam ediyoruz. Adı sanı duyulmayan ülkeler dahi başarılı oluyorsa, suçu kendimizde aramamız gerekiyor.

Demek ki neymiş? Dersine iyi çalışmıyorsun!..

Sizden tek ricamız kalan Amerike Birleşik Devletleri’ni kazanmanız veya en azından 1 gol atmanız!..

About Author

Copyright © Tüm Hakları Saklıdır. | AjansR | Newsphere by AF themes.